Mina sista timmar...

Usch, nu börjar det bli jobbigt.
Imorgon finns jag i Sverige igen.
Det ska bli både skönt och jobbigt. För jag vet vad som väntar mig när jag kommer hem...  det fanns ju en anledning till att jag åkte hit igen och jag vet inte om jag är redo att komma hem än.

Men jag har fått fina mail från vänner hemifrån som stöttar mig och säger att man förr eller senare måste ta tag i vissa saker, för verkligheten kommer alltid komma ikapp, oavsett om man vill, orkar eller ingetdera.

Kan bara säga att de här 5 månaderna har varit underbara, och denna säsong har gått MYCKET fortare än förra året. Förra året hade jag en så grym hemlängtan men i år har jag försökt att inte tänka hem lika mycket. Visst har jag haft hemlängtan i år med, men inte lika mycket.

Hur som!
Nu ska jag njuta de sista timmarna i Alanya, för klockan 4 inatt kommer chauffören och hämtar mig.


Kommentarer
Postat av: Mama

Jobbigt med allt vad det innebär, VÄLKOMMEN HEM iallafal, gumman, ses imorgon. Älskar dig, Puss.

2011-09-30 @ 19:13:57
Postat av: Anonym

Trevlig resa! Blir det Alanya nästa år med?

2011-09-30 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0