Tomt...

Det är alltid tråkigt (och jobbigt) när en vän lämnar Alanya och jag är kvar.
Det är ännu värre när familjen åker. Idag släpptes en liten tår när de åkte iväg med bussen (självklart såg ingen det, hehe) men nu känns det riktigt tomt faktiskt.

Men hotellpersonalen på Ada 1 har varit helt underbar. De har t.o.m sagt att jag får komma vilken dag som helst och utnyttja poolen och allt annat de har. "This is your home" var anledningen :)


Ikväll känner jag mig riktigt nere och saknar Sverige otroligt mycket.
Men hey - jag åker ju hem om 1.5 vecka :)


Kommentarer
Postat av: Thess

Heej!!!



Förstår nog hur du känner dig, men snart är du hemma.... Hoppas vi kan "förgylla" lite av den tid du har kvar ;-))??!!! Vi hör av oss imorgon när vi är på ingång.... Kraaaaam i massor

2011-09-20 @ 23:20:35
Postat av: Mama

Här var det inte bara en tår som fälldes, utan många, många, men som du skriver du är snart hemma igen, hoppas bara tiden går fort. Går du till ADA 1 så krama alla från mig. Älskar dig, puss och kram

2011-09-21 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0