Vad är det som händer?

God dag!
Jag har bara en liten snabb stund att uppdatera, så ni hänger med om vad som händer.
Jag börjar bli lite smått orolig här nere faktiskt.

Folk har börjat följa efter mig, fota mig med mobilkameror, kommer fram på stranden och frågar mig en massa saker. Igår kväll t.ex satt jag, mamma och Andersson nere på hotellrestaurangen och jag gick som vanligt ut till hotellets papegojja och gav den nötter.

I ögonvrån såg jag en turk som tog kort med sin mobilkamera, det blixtra hela tiden och jag vart arg och gick till restaurangpersonalen och frågade om det var en vän till dom, vilket det inte var.

2 av killarna på hotellet gick fram till killen och frågade lugnt och sansat om han hade tagit något kort, varav han SÅKLART svarade nej. Efter detta gick personalen iväg och turken kom ännu närmare och fotade mig, och försökte vinka mig till honom. Jävla äckel. Det var nästan så att jag tog hans telefon och kastade den i marken.

Senare kom 2 unga turkar fram och frågade om de fick ta ett kort, och jag svarade ja. Frågar dem, så finns ingen anledning till att säga nej.

Idag på stranden kom det 2 svenska tjejer och la sig precis brevid min solstol, och de tittade jättekonstigt hela tiden. Vi bestämde oss för att gå till poolen istället och precis när jag ställde mig upp gjorde tjejerna det också, och frågade vart jag hade köpt min badhandduk, när de hade nästan exakt likadana.

En vanligt jävla Versace-handduk, inget märkvärdigt med den.

Efter detta kom ännu en turk fram och frågade vart jag kom från och ville veta vilket hotell jag bodde på, och jag skrek bara "PRATA INTE MED MIG!"

(här ska det vara en bild men nu funkar det såklart inte att ladda upp något när jag väl försöker uppdatera)

Kommentarer
Postat av: Thess

Hej!



Men usch det låter faktiskt inte sådär jätte bra. Se till nu att du har sällskap när du går någonstans iallafall. Var rädd om dig!

Kram

2011-09-07 @ 16:29:24
Postat av: sanna och wilma

tjeeeeeenare!!

Har du gjort i veckan då ? :-)

kram på dig

2011-09-07 @ 17:39:50
URL: http://tobelieve.blogg.se/
Postat av: HåkanBråkan

Tråkigt att människor inte kan låta dig vara i fred, kanske kan bli så om man lägger upp ganska mycket av sitt liv på internet. Du kanske skulle tänka dig lite för vad du publicerar för allt & alla.



Hoppas det lugnar sig & du får en trevlig semester den "sista" tiden där nere.



//Z

2011-09-07 @ 21:45:56
Postat av: pappa

Kanske börjar bli dags att komma hem nu?

2011-09-08 @ 06:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0