Biljett-letar-tider!

Nämen hallååå readers!
Vet ni vad?
Jag sitter och letar biljetter nu! Ååååååh, det börjar närma sig!

Det värsta är ju att det inte finns direktflyg, och jag HATAR att mellanlanda i Istanbul (eller någon annanstans), för ni minns väl hur det gick sist? Eskort, spring, panik, stress genom hela Istanbuls flygplats för att hinna med flyget eftersom vårat var försenat 1 timme. Typiskt, and I´m NOT doing that again...

Någon som vet en bra sida med direktflyg till Antalya? Eller om den nya flygplatsen i Gazipasa har öppnat?

Kommentarer
Postat av: Mama

Jag brukar kolla i aftonbladet.se där brukar det finnas "Destination" och direktflyg till Antalya. Lägg upp Aftonbladet.se som favorit så kan du kolla varje dag utan att behöva komma ihåg vad du ska logga in på...Puss

2012-04-19 @ 14:54:47
Postat av: Mats

Hej du.

Norweigian flyger direkt från Oslo, bra priser :-)http://www.norwegian.com. Lycka till...

2012-04-19 @ 15:06:01
Postat av: Emmy

Om du kan tänka dig att åka från Köptenhamn går det direktflyg till Gazipasa om jag inte har fel.

2012-04-19 @ 19:25:34
URL: http://emmythornelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0