Påskafton

Förra Lördagen var ju det bästa under hela påsken!
Förpärla hos Love, sen kom Wickis och skjutsade oss till Dan´s inflyttningsfest. (Till påsken i ära så hade han faktiskt flyttat upp på "berget".. hihi).

Festen var väl ok, men mest väntade jag bara på att vi skulle dra till folkan (ja, ute på landet har vi inga ställen som Spy Bar, Entourage och blabla, vi nöjer oss med gamla hederliga FOLKETS HUS!) för att se på Zekes!

(en liten notis bara, jag hade så ont i vaderna i Söndags att jag knappt kunde stå)

Zekes var riktigt bra, ett riktigt stekargäng som gärna visade upp sig och posade framför kameran, men eftersom ett annat ställe också hade öppet samtidigt så vart det lite folk på det ena stället, och lite på det andra. Det som var roligast på Folkan var att det var så blandad ålder!

I Söndags vaknade jag av en notis på min FB: trummisen la till mig som vän på sin privata facebook.
Tackar!



Kommentarer
Postat av: Angelique {Kinkykitten}

Fin blogg! :)

2012-04-12 @ 16:07:44
URL: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0