..........!

Godmorgon!

Jag hann verkligen inte uppdatera igår, det var så sjukt mycket av allt!

Örebrotjejerna kommer nog INTE komma tillbaka igen, och det är nog ingen här som vill ha tillbaka dom heller. De ställde till med sån kaos, stress och tillslut fick det vara nog. Jag säger inget mer än att jag hoppas att de inte kommer tillbaka, och det bara pga EN av tjejerna. Tänk att en person kan ställa till sånt väsen och ge så dåligt grupptryck...


Vi stängde Hasir efter 2 någongång.. Emily och den andra Uppsala-killen (Sebbe) satt här och höll mig sällskap medan Fantastic Four (tjejerna som flirtar med Kadir) höll sig sysselsatta med att försöka göra mig svartsjuk.

Och idag känner jag ingenting i magen! Jag har inte ont längre, halleluja!

Och som pricken över i hade vi bästa frukosten idag, vanlig frukost men med vattenmelon och pasta :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja det är synd att en tjej ska kunna förstöra för ett helt gäng + restuaring personal, har dom något vett i huvet så skäms dom och kommer inte tillbaka. Vad gäller fantastic four så verkar dom ju inte ha något vett alls och inte skämmas vilket dom borde göra. Frukosten ser som vanligt helt underbar ut, jag är ju inte något avundsjuk, men snart är det min tur. Saknar dig mycket, men snart så. Älskar dig Puss.

2012-08-20 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0