Bilder från racet

Godmorgon!
Vi har just vart och hälsat på på Norden, vi passade på att äta frukost där med. Helt ok :)
 
Jag tänkte börja dagen med att visa bilderna från igår när vi körde Gocart!
 
Jag kom ut på banan som nummer 3...
 
Jack Black körde in i mig så hårt att jag körde fast samt min bil gick sönder lite.
Inte så lyckat.
Hi to the the camera! *marre*
 
Kadir :)
 
Jag igen! Jag tyckte att jag körde fort men tydligen inte! Jag upptänkte att jag är ganska farträdd, iallafall när det är sånt här!
 
Kadir igen :)
 
Tyvärr har jag ingen bild på Dennis och Jeanette, men jag har skapligt bra videor när vi race-ar!
De videorna kommer väl någondag när jag har tid :)

Kommentarer
Postat av: Mama

Hoppas det var lika roligt som det ser ut :) Puss & Kram

2012-08-07 @ 12:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0