Bläää

Tillbaka :)

Jag fick mig en "chock" eller vad man nu kan kalla det. Kadirs vänner stannar en natt till... Alltså, jag har absolut inget emot att de är här och hälsar på, men tajmingen är ingen höjdare. Efter dessa tunga dagar så känner jag att jag helst bara vill vara ensam...

HELT ENSAM. Jag behöver lite egen tid för mig själv.. Shit så underbart det vore att vara ensam bara EN dag :)

På rasten tränade vi scooter-körning. Det gick sådär för mig, svängarna gick tungt men jag ska fortsätta träna!
Det var inte alls som min KTM jag hade förut :)

Sen vart det sova resten av rasten.. Halleluja!

Eftersom jag inte tog någon bild på det så blir det en bild från inatt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0