Blåsta turister...

Innan jag säger Godnatt tänkte jag bara checka av läget här.

Mina Uppsala-bor var här hela kvällen och åker hem tidigt imorgon. Nya vänner?!

Annelie och Emily har vart här hela kvällen och hållit mig sällskap, ytterst trevligt! Och jag tackar dom otroligt mycket för att de var här ikväll! Det sitter nämligen 4 tjejer här som gör allt för att göra mig svartsjuk genom blickar till mig, prat med Kadir osv.

När Kadir kom fram till mig och sa att han ska sluta gå till deras bord sa jag faktiskt ifrån. Jag vill att han ska servera deras bord, enbart för att tjejerna gör sig till åtlöje utan att veta det. Det är enda anledningen till att jag inte blir svartsjuk ikväll.

Men de försöker verkligen, gör allt för att Kadir ska vara vid dom, bjuder han på drinkar och shotar (utan att de vet det är hans shotar ren juice, drinkarna alkoholfria)... Blåsta brudar.

Så tack Annelie och Emily att ni gör att jag inte blir galen!

Godnatt...


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja det är rätt gumman, visa dom inte vad du igentligen tycker, utan skratta och visa upp ett vänligt ansikte, det tar bäst. Gå gärna fram och ge Kadir en kram och puss ibland också ojojoj vad de ska bli gröna då. Kul att Annelie och Emily höll dig sällskap, det är goda vänner det :) Älskar dig, puss

2012-08-18 @ 06:45:32
Postat av: Reggi

Ja visst är de kul att se när vissa tjejer gör bort sig, men har aldrig förstått varför man gör så om man vet att personen har förhållande

2012-08-18 @ 07:53:36
URL: http://reggi.blogg.se
Postat av: Emily

Det var bara trevligt och du gjorde det bra :-)

2012-08-18 @ 08:31:18
Postat av: Christina

Jenter kan være så himla onde mot hverandre. Jeg syns det er skammelig at de flørter med typen din når han vet at han er i et forhold. Bare blås i dem,selv om det er veldig vanskelig. Håper at alt er bra i Alanya :)

2012-08-20 @ 15:00:50
URL: http://christinaamundsen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0