FEST!

God dag!

Det blev lite sen uppdatering idag. Dels för att jag har fixat klart min visum nu och väntar på min att min blå bok ska komma tillbaka.

Dels för att Emelie (inte den mörkhåriga) kom idag och hon hade bakat en SVENSK jordgubbstårta till mig! Med svenska jordgubbar, grädde, jordgubbs/lime mousse, vaniljkräm och en sjujäkla massa jordgubbar! Så det har varit jordgubbsfest på Hasir!

Jag gav även till våra fina grannar på Samuraj Rental och i klädesbutiken! De är ju alltid så snälla mot mig liksom!


Ser den inte underbar ut:


Kommentarer
Postat av: Mama

Den ser underbart jättesmaskig ut, hade gärna smakat. Du är väl för gullig som delar med alla på Hasir + ALLA snälla grannar bredvid er. Det uppskattas kan jag tänka mig. Puss, Älskar dig.<3

2012-08-14 @ 14:23:17
Postat av: Anna

Åh vad smaskig den såg ut! :) Har en fråga förresten..vet du på ett ungefär när brukar det bli lite svalare i turkiet? runt sisådär 25-30 max på dagtid och inte som det är nu? för det är väl runt 35+?

2012-08-15 @ 01:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0