Fixar!

Imorse ringde larmet tidigt... för att:
 
Vi har varit på polisstationen och fått mina papper!
Det börjar ju bli dags att förlänga mitt visum nu! Det var lite kul idag på polisstationen kan jag säga, jag tror killen som står bakom disken känner igen oss nu! Han bara smilar så fort vi kommer och han vet direkt vad det är vi ska göra :)
 
Jag vet inte än, men just som det känns nu så verkar det inte vara lika svårt att fixa sitt visum i år som det var förra året. Men jag ska inte säga för mycket, alltid när jag tar ut något i förskott vänder oturen och visar sig vara svårare än en shoppinggalen kvinna med beslutsångest!
 
Men men!
 
Vi får hoppas att allting går bra med det här.. jag ska sätta mig och gå igenom alla papper nu!
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Va bra att det är på G. Hör av dig så fort du vet hur det går, så fixar jag biljett här hemma sedan och tar med ner. Hoppas allt ordnar sig. Puss o Kram. Älskar dig <3

2012-08-13 @ 14:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0