Hemligt?

Hihi.. Jag måste få le lite!

Det satt nyss en ensam tjej här på Hasir. Jag skulle gå in och hämta min vattenflaska och råkade slänga ett öga på vad hon gjorde och vad såg jag?

Hon surfade igenom min blogg och direkt när hon såg mig la hon ner telefonen upp-och-ner på bordet.

Hihi... Gulligt.
Varför kan inte folk bara erkänna att se läser bloggen? Varför är så många så blyga?

Jag tänkte ta en bild på henne och lägga ut men tyckte det var lite elakt.

En annan tjej som också läser min blogg har bokat bord här ikväll :) Hon var här förra året också och frågade om jag kände igen henne... KLART JAG GÖR!! Vi har ju pratat lite via våra bloggar också :)

Jag blir så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0