Jag ORKAR inte!

Jag har lite blandade känslor idag faktiskt. Det har varit ett par tunga dagar nu, med mycket tänkande på framtiden, försöker klara av dagarna här samt att turister inte gör livet så mycket lättare just nu.

Men de dagarna är förbi och nu börjar nästa!
Kadir har köpt en scooter som vi får imorgon. Roliga nyheter!

Jag och Kadir följde med Sebbe till basaren för att visa honom var den låg.

Sen har även Kadir 2 vänner på besök från Bismil nu också, som ska sova hos oss inatt. Så någon rast idag vart det inte!

Jag fick duscha 5 minuter och göra mig klar på 10, sen springa med Kadir ner till Hasir medan hand vänner är kvar i lägenheten och gör sig klara för middag här ikväll.
Så jag är galet svettig!

Och så ska jag ut ned Emily och Annelie ikväll?!

Konstigt att man får magsår?!


Kommentarer
Postat av: Mama

Det låter inte bra att dagarna känns tunga, hoppas att det blir bättre snart. Nästa vecka vid den här tiden är jag också på plats. Vad ska Kadir göra med scootern när han åker hem sedan då.. Puss Älskar dig

2012-08-22 @ 09:04:41
Postat av: Veronica

Jobbigt det låter o inte kunna komma ifrån o bara vara ensam, sånt alla behöver ibland.
Jag verkligen bara längtar till solen o värmen nu, tur jag inte har många dagar kvar i detta landet innan jag far neråt dej!
Guu det har verkligen inget annat än regnat till o från nu några dagar, jag hade blivit galen om jag inte hade fått semester :))

Kram

2012-08-23 @ 16:06:41
URL: http://www.improudofwhoiam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0