Magsår?!

God afton /Godnatt :)

Hela kvällen har varit busy, mycket folk och jag har haft sällskap av Emily och Annelie igen :)

En av Uppsala-killarna är kvar en vecka till och han satt här med. Sen kom 15 Örebrotjejer, bokade bord för imorgon samt ville shoppa :) YTTERST najs kväll alltså!

Och jag tror att jag har åkt på halsbränna, eller i värsta fall magsår! Jag kan inte svälja utan att det gör ont hela vägen ner till magsäcken. Och ibland helt oförväntat kommer smärtan (inte brännande känsla, bara ONT) som en jojjo upp och ner i strupen, fast inte hela vägen upp till halsen, bara strupen längs bröstkorgen!

Någon som kanske vet vad detta kan vara?


Nu sitter det ett helt gäng med finnar här, och lyssnar BARA på finsk pop (save me, det är hemskt). Det roliga är att en av dem minns Kadir från Norden, och frågade om han "fortfarande är tillsammans med svenskan".

Nu tackar jag för mig.
Godnatt...


Kommentarer
Postat av: Mama

Blir du inte bättre så måste du söka läkare, eller åtminstone ett apotek så kanske de kan ge dig något råd om vad du behöver för medecin. 15 Örebrotjejer, inte dåligt, någon du kände igen ?? Puss

2012-08-19 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0