Ny morgon

Godmorgon!

Tror ni att vi hade det mysigt inatt eller?! Det var så otroligt mysigt, enda nackdelen var att vi inte fick vara ifred på stranden. Jag tyckte att vi skulle ta en strand lite längre bort, typ 17-20 någonting, men när man inte har scooter så får man göra sitt bästa.

Idag ringde larmet vid 9, för ikväll är det utgång och jag måste ha nya kläder! Så vi gick hela 25meters-gatan och gick nog in i varenda butik, men hittade absolut ingenting!

Är så trött på mina kläder, jag måste ha något nytt! Tur att mamma kommer om några dagar och tar med sig kläder hemifrån! Både sånt jag glömde och nybeställt från nätet :)

På väg till Hasir stannade vi på Tropic Vitamin-bar och tog en varsin Bomba :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0