Orkar inte gå klädd "propert" hela tiden

Alltså...
Den här veckan har nästan varit katastrof överallt i Alanya.
Det finns inga turister, restaurangerna är halvfulla (Hasir är den som har haft mest, men ändå inte fullt) och man ser knappt några turister på gatorna.
 
Den här veckan är ingen bra vecka.
 
Men det är bara att hålla ut! Nästa vecka blir bra (kan inte bli sämre iallafall) och Hasir har ett riktigt bra och starkt team! Alla supportar och stöttar varandra och ger varandra energi. Jag har även fått höra att jag ger massa positiv energi här.. det känns ju kul att höra!
 
Men även om humöret är bra så går dagarna sjukt sakta när man inte ser så mycket turister, när man inte har fullt upp. Hasir har ju alltid något att göra, alltid folk som sitter här, men man saknar det där RÖJJET som var i början av säsongen, och som förmodligen kommer av slutet av säsongen också.
 
Idag på rasten ska Kadir gå och raka sig, så förvänta er inget roligt inlägg efter.. hans barberare är så sjukt seg att det tar nästan hela rasten! usch... själv ska jag gå och se om jag kan hitta några mysbyxor. Vem orkar alltid ha på sig "propra" kläder i denna värme? Jeansshorts är både OK och skönt att ha, men jag saknar mina mysisar (har rosa med mig, men tror inte de är acceptabla att ha på Hasir dagtid) så nu ska jag ha ett par jag kan ha dagtid...
 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Hoppas du hittar några mysisar. Dom på bilden ser jättesköna ut. Kan det inte vara ganska skönt med någon lugnt vecka också, då kanske ni kan komma hem i tid någon kväll, vore väl ganska skönt att bara fåråom varann ibland. Puss

2012-08-11 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0