På 3 månaders dagen...

Lite sent att berätta nu kanske, men vet ni vad vi gjorde för att fira?

Vi åkte till MADO och åt glass!
Idag tog jag något annorlunda, istället för våfflor med glass så tog jag en 4-kulors glass, där man fick välja smaker.
Jag tog tog med kokos, pistasche, jordgubbe och mandel.

Inte dumt alls.
Kadir tog sin våffla som alltid, sen delade vi på en rispudding :)

Nu inatt ska vi dricka vin på stranden ;)

Hörs imorgon!
Puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/248501/images/2012/pic_5032aefa9606ee2b360015f9.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Mama

Mums filibaba, hoppas det smakade bra. Fast det vet jag ju att det gjorde. Har ni handlat allt jag ska ha med ner förutom alkoholen, vilken jag köper på taxfree. Säkert att inget ska med till baren ?? Puss och hälsa Kadir från mama

2012-08-21 @ 06:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0