Pinsam morgon!

Godmorgon readers!

Idag är jag på bra humör, fast jag precis har kommit från Apoteket där apotekarn skrek rätt ut inför alla varför jag var där och köpte "magtabletter". Yey!

Lite pinsamt, och nu vet ni alla om det också. HAHA!

Tur jag hade Emily med mig ;)

Jag klarade ännu en natt med Kadirs vänner, och idag SKA dom åka hem!!!

Idag köpte jag 2 par solglasögon och en Burberry-bikini. Mina 2 andra bikinis jag hade med mig har blivit lite stora! Mina svarta bikinitrosor HÄNGER i rumpan!

Här har ni mina solglajjor:


Kommentarer
Postat av: Mama

Snygga brillor. Ja det kanske kan bli skönt för er att bli ensamma igen, även om det är roligt när kompisar kommer. Nu kan ni göra vad ni vill. Puss, Älskar dig.

2012-08-23 @ 13:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0