Snabbt om allt...

Godmorgon!

Vilken galen kväll det var igår, ni såg ju själva hur folk köade! Vi hade så fullt att jag och Emily fick sitta i butiken brevid och göra menyerna!

Vi fick även låna en av Samuraj's (Rental) soffor för att få plats med alla! Helt sjukt!

Mina killar från Uppsala är här varje kväll, med 2 tjejkompisar, hur trevliga som helst! Jag har t.o.m blivit erbjuden att bo hemma hos dom i Uppsala om jag skulle flytta dit och jobba :D HAHA!

Min lilla katt, Pussi har inte synts till på flera dagar, inte heller hans brorsa men den 3e av dom finns kvar.
Så sorgligt!


Dags att ta tag i dagen!

Puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Seriöst Marre, du måste flytta till Uppsala!

2012-08-20 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0