Snart rast!

Om ca 1 timme är det rast! Då kommer mamma och Vonkan hit och så ska vi åka hem så de får se våran lägenhet!

Vi ska sitta på balkongen och äta vattenmelon! Blir smaskens det...

Vi storstädade lägenheten imorse så jag hoppas att den stannar så nu! Vi har ju en person som åker hem till oss och duschar, och nu får han faktiskt respektera att vi väntar besök. Det är ju ändå min och Kadirs lägenhet ;)

Mamma har också tagit med sig GREASE-filmen för Kadir har inte sett den! INTE SETT DEN!
Det tillhör uppväxten att ha sett den filmen... Samma som Pulp Fiction, han vart helt ställd när han fick ett ansikte på John Travolta. (i Alanya spelas alltid Grease-låtarna, men ofta vet de inte ens vart låtarna kommer ifrån!)


Så den filmen blir det någon kväll här framöver.

Jag idag, klänningen jag fick av Emilie:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0