Vem är svartsjuk?

Jag fick en kommentar för några veckor sen, eller en fråga rättare sagt.
Om jag blir svartsjuk när dessa turisttjejer flirtar med t.ex. Kadir...?
 
Alltså.
Kag är inte den svartsjuka typen, men ibland går det över styr.
T.ex när tjejer inte respekterar att jag och Kadir faktiskt är tillsammans och de ändå klänger på honom, ger sina nummer, talar om vilket hotell de bor på och frågar gång på gång om han vill med dom ut och festa... UTAN MIG?!
Seriöst, tror dom att han svarar "klart jag kan det! Min flickvän kan vänta hemma så länge"..
 
Ibland undrar man vad såna tjejer tänker med, en söndersupen valnöt till hjärna?
 
Men visst, ibland får man en känsla som inte är bra, när turisterna får mer uppmärksamhet än vad jag får.
Men så är väl livet här, de som jobbar måste ge uppmärksamhet och flirta med småtjejerna...
 
Och vissa tjejer som har känt Kadir innan vi vart tillsammans som försöker göra mig svartsjuk (eller ledsen?) genom att säga saker han gjorde innan mig?
 
Som om jag skulle bry mig vad han gjorde FÖRR?!
 
Det är nog dessa tjejer som är mer svartsjuka än vad jag är... Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Min pojkvän jobbar ju på stranden och har hand om "pengaväskan" så han ses lite mer seriös, eller vad man ska säga. Efter alla år har han ju också lärt sig att se vilka som sitter på pengar och vilka som inte gör det så han vet vad han ska göra för att sälja. Låter ju konstigt men det är ju faktiskt så här, haha :D Och inte är det de unga tjejerna som sitter på pengarna inte!
I och med att jag kan tycka att det blir jobbigt ibland väljer min pojkvän att skicka de andra som han jobbar tillsammans med när det kommer unga, snygga tjejer.. Ja, lite äldre med ibland. De är singlar och älskar tjejerna på stranden och min pojkvän är liksom inte intresserad så han skickar dem.
Jag är inte heller svartsjuk men jag blir irriterad ibland. Man ser ju när någon flirtar eller inte. Min pojkvän brukar säga direkt att "där borta ligger min flickvän". Sedan har jag blickar på mig hela dagen. Vad är problemet liksom?
Tröga brudar alltså.. Ack ack ack..

2012-08-02 @ 13:34:32
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Rebecka

Min pojkvän jobbar ju på stranden och har hand om "pengaväskan" så han ses lite mer seriös, eller vad man ska säga. Efter alla år har han ju också lärt sig att se vilka som sitter på pengar och vilka som inte gör det så han vet vad han ska göra för att sälja. Låter ju konstigt men det är ju faktiskt så här, haha :D Och inte är det de unga tjejerna som sitter på pengarna inte!
I och med att jag kan tycka att det blir jobbigt ibland väljer min pojkvän att skicka de andra som han jobbar tillsammans med när det kommer unga, snygga tjejer.. Ja, lite äldre med ibland. De är singlar och älskar tjejerna på stranden och min pojkvän är liksom inte intresserad så han skickar dem.
Jag är inte heller svartsjuk men jag blir irriterad ibland. Man ser ju när någon flirtar eller inte. Min pojkvän brukar säga direkt att "där borta ligger min flickvän". Sedan har jag blickar på mig hela dagen. Vad är problemet liksom?
Tröga brudar alltså.. Ack ack ack..

2012-08-02 @ 13:35:04
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Mama

Det är bra att du tar det så, du vet ju var Kadir har sina känslor iaf. Du ska inte bry sig om allt "skitprat" från småtjejer (vill inte kalla dom något annat även om jag tänker det) bara för att göra dig ledsen, det är som du säger, det är dom tjejerna som inte mår bra själva. Synd för dom !!!hihi. Puss älskar dig.

2012-08-02 @ 14:19:17
Postat av: Thess

HAHAHA,"Söndersupen valnöt till hjärna" underbar kommentar!! Jag säger som jag sagt tidigare; Det syns såååå väl vem Kadir vill ha & ÄLSKAR....
Over and out!!!

Kram kram ta hand om dig/varandra.. Saknar Er! Hälsa

2012-08-02 @ 22:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0