Intervju idag!

Trevlig Fredag på er allesammans!
Jag tänker inte avslöja något om mig och Kadir på ett tag, allt är lite på gungning mellan oss just nu.

Men idag är jag lite gladare!
Jag ska på arbetsintervju klockan 14.00 på en restaurang i Örebro.

Och ikväll är bag hembjuden på middag hos Love, sen ska vi ta tåget tillbaka till Örebro och ta lite drinkar!

Imorgon är det julmarknad här i Nora. Jag gillar marknaden fast det inte finns så mycket att ha egentligen. Men det är så mysigt att gå omkring i den kalla staden, småfrysa lite och dricka varmt, samt att gå in på alla smågårdar och titta.
Och all julbelysning då! Så fint det är!

Sen imorgon kväll ska jag jobba på Folkan 13 igen :)

Men en sak i taget...
Nu: INTERVJU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0