Låt andras grejer vara ifred?!

God dag!
Fyfåglarna vad arg jag är!
Anledningen till att jag inte kunde uppdatera igår är för att någon hackade min blogg!

Så jäklars omoget! Förstår inte att folk inte kan låta andra vara ifred! Om personen inte gillar min blogg - ge fan i att läsa den då!

Personen har tydligen ändrat mitt lösen, men tur att det gick att skicka nytt till mailen!

Så nu fortsätter jag :)
Jag var i Lindesberg igår, hos Helena. Tom var också där. Dags att planera lite framöver här nu.. Helenas födelsedag, nyår, festen nu i helgen :)

Och Satan i gatan vad det har snöat inatt!
Har vart ute och skottat och snön fortsätter bara mer och mer :)
SKIDOR!!! :)


Kommentarer
Postat av: helliz ★ sjöhäxan !

Hahahahahaaaaa, har DU skottat???!!!!
Puss hej.

2012-12-05 @ 16:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0