Min jul

God morgon!
Jag förstår inte er som uppdaterade bloggarna igår, umgicks inte ni med era nära och kära?

However, mitt firande igår var lugnt och fint. Jag och mamma började dagen med att åka ut till min mormor och morfars grav, sen även till Robins grav för att lämna en liten julhälsning.

Sen fick jag veta att en vän skulle vara ensam på självaste julafton och det accepterar inte jag så vi åkte och hämtade hit henne.(ligger för övrigt och sover på soffan nu).

Sen kom min moster och åt med oss, och lite senare ändå kom min andra moster en stund.

Och anledningen till att vi inte var fler på julafton är för att alla i familjen åker runt till ALLA sina respektives svärföräldrar. Jippie?

Och dessutom har vi slutat med julklappar för många år sen.
Lik förbannat hade mamma köpt HELA "Big Bang Theory"-boxen och hårvårdsprodukter från Keune till mig.

Jobbigt läge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0