Hemsk dag...

Tänk att jag sålde något på min första dag på nya jobbet! Och efter bara 30 minuter dessutom! WIEA!!


Men jag är inte glad idag.
Precis när jag slutade för dagen kom mamma rusande in och hävde ur sig att pappa låg på sjukhuset.

Jag kastade mig in i bilen, vi åkte fort som fan till USÖ och fick veta att pappa fått en infarkt imorse.

VARFÖR I HELVETE HAR INGEN FÖRSÖKT FÅ TAG I MIG och berättat detta?!
Där låg min lilla pappa på sjukhussängen, i sjukhuskläder, blodsprängda ögon av trötthet... Han såg så liten ut.

Men förhoppningsvis skrivs han ut imorgon, och jag ska vara där!



Usch, det hoppas jag att jag slipper vara med om igen.

Min älskade pappa.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0