Intervju :)

Godmorgon!
Jag har 2 coola nyheter;
Den första är att Helena har fixat en intervju åt mig idag på företaget hon jobbar på. Förmodligen börjar jag jobba redan imorgon eftersom de alltid tar in folk ;)

Den andra coola, och lite otäcka nyheten är, att i förrgår vart det varningar att IGÅR skulle det bli protester och bråk med poliser (då snackar vi pistoler, gevär, tårgas mm) i byn där Kadir bor. Igår var därför alla butiker, cafeterior och allt annat stängt och ingen vågade sig ut.
Det vart inga protestanter, däremot i Diyarbakir var det en bomb som small, tårgas mm.

När kommer det coola då?
Att om dessa protester kommer i närheten av Kadirs hem skulle han filma det, skicka till mig och läggas ut på bloggen.


Vore inte det något?!
Dags att fräscha sig inför i-lands problemet: intervju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0