Lanzarote är Alanyas motsats

Hej på er!
Den här månaden har mitt internet krånglat något så innåt helvete. Eller rättare sagt, det lilla internet som jag har haft. I början av månaden var jag ju så dum att jag ladda hem filmer utan att tänka på att jag har ett mobilt bredband och att en massa såna där internet-saker försvinner ju mer man använder internet.

Så jag fick ett SMS där det stog "Du har förbrukat din inkl. datamängd för innevarande månad. Hastigheten begränsas enligt ditt avtal och återställs i månadskiftet. Hälsningar Telia".

Det är ju sådär lagom roligt i början av månaden och det tar en hel månad innan internet funkar som det ska igen. DÄRFÖR har jag varit dålig på att uppdatera och därför har det mest blivit något enstaka inlägg från telefonen. Det funkar ju det med ;)


Jaaa... och mer då?
Som jag skrev förut, den 9:e åker jag tillbaka till Lanzarote igen. Till skillnad från Alanya vet ingen på Lanzarote vem jag är, så där behöver man inte stanna och vara trevlig mot allt och alla. Där kan man lugnt gå förbi, och man träffar inte på några inkastare heller ;)

Lanzarote är Alanyas motsats. Så därför är väl rätt skönt med lite byte ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0