Semla-dagen!

Hej på er!
Idag är min andra dag på jobbet - och jag var hemma.
Men klandra inte mig, jag känner att min familj går före allt annat på denna jord och min pappa är fortfarande kvar på Hjärtavdelningen efter sin infarkt. Så jag har precis kommit därifrån :)

Innan jag åkte frågade jag om jag skulle köpa med en varsin semla, dagen till ära. Men "nej, jag får ju blodförtunnande samt något som tar bort fett-grejerna som kanske orsakat detta".

Fine. Kanske inte så bra att äta en semla i det läget.
Jag kommer till sjukhuset och finner pappa i matsalen - med en semla.
VAD FAN?!

Men något i kroppen gjorde mig så glad när jag såg det, att han ändå fick en semla värmde inombords något så innåt helvete! Jag vart jätteglad :)


Han såg mycket piggare ut idag än igår, lite hängig kanske, men enligt honom själv var han fit for going home. Han största bekymmer just nu är att han inte får köra crossen på minst 2 veckor ;)

Jag ser att ni är lite nyfikna på vad som händer, läsarna stannar kvar :) Det gör mig så glad, och det gör att jag fortsätter med bloggen, och snart är det Maj ju ;) Och ni vet ju vad som sker i Maj! WIE!

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hej! Allt bra med dig?

Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression, den dagliga kampen om ett bättre liv. Följ även mitt intresse iinom fotograafi.

Säg till om du vill göra bloglovin eller länkbyte!

Kram. Btw, det vore kul om vi kunde kommentera varandras bloggar nån gång om dagen? tycker alltid det är kul med kommentarer :)

2012-02-22 @ 12:13:05
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0