Frukost på balkongen


(tidinställt från igår kväll)






Såhär varmt var det igår morse! Vi satt ute på våran balkong ocj åt sån här underbar turkisk frukost, med utsikt över poolen och bergen. Inte fel alls. Det som fattades var väl teet, men man kan inte få allt här i världen.

Synd att det vart kallare framåt kvällen, och som jag skrev igår så var ju både jag och Kadir lite småsjuka.
Men nu mår vi bättre iallafall, så vi är på bättringsvägen.

Vi funderar på att åka till Dimcay och köra gocart!
Vore inte det häftigt?!


Kommentarer
Postat av: Mama

Tro inte att jag är avundsjuk, för det är jag inte :) hihi. Vore väl kul att åka gocart och dessutom i Dimcay, men klä på er bra för där uppe är det väl kallt. Puss o Kram

2012-01-10 @ 09:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0