HAPPY SUNSHINE!

Heeeeej!

Nu är läget såhär att jag låg sjuk hela dagen igår och hela förrgår-kväll. Riktigt illa alltså, jag kom inte ens upp ur sängen, så lilla Kadir fick ta hand om mig :)

Innan jag lägger ut alla bilder och annat kul så tänkte jag ÄNNU en gång säga att elaka kommentarer godkänns inte.. jag vet varför vissa personer skriver elaka kommentarer och det är endast för jag har en bra Alanya-blogg jämfört med dem. Tråkigt att folk alltid ska behöva vara svart sjuka ;)

Ni som har en bra Alanyablogg säger jag inget om, ni kommer inte med dåliga kommentarer iallafall. Såna här saker är så genomskinliga ;)

SÅ GODMORGON på er, alla solstrålar!
Idag skiner solen och idag ska njutas av varenda minut!!!

Kommentarer
Postat av: Mama

Hoppas du mår bättre idag och att lilla Kadir tog väl hand om dig igår. Bra att du inte bryr dig om de elaka kommentarerna, för som du säger det är bara avundsjuka och inget annat. Såna människor klarar man sig utan. Älskar dig, Puss o Kram. Hälsa KALLE

2012-01-13 @ 11:01:59
Postat av: Anonym

Så sant de du skriver!!!

2012-01-13 @ 15:03:08
Postat av: Em

Ja folk är svartsjuka, avundsjuka och jävligt löjliga! Du är bra. Fortsätt så !! Vi som läser din blogg gillar den!

2012-01-14 @ 12:02:21
Postat av: Tante Eli :-)

Stå på lille Marre, du er dyktig og ikke bry deg om hva andre mener... Savner deg lilla gumman <3

2012-01-19 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0