Min shopping...

Godmorgon!
Är ni lika insnöade som jag? Jag har inte den minsta motivationen att gå ut, hatar kyla och jag hatar att få snö i ansiktet! Usch...

Jag tänkte äntligen visa upp vad jag fyndade på våra små shoppingrundor i Alanya denna gång!


Chanelväska


Iphone accessoarer


Burberry-stövlar


Silverring som jag spanade in i somras men glömde köpa.

Och jag är ju så dum! Jag har inte fotat presenterna till Helena, Love och Tom!
Jag som var så nöjd med presenterna.. Och de vart lika nöjda dom!

För visst är det väl roligare att ge, än att få?
(Vem försöker jag lura?)


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja vem hatar inte kyla. Vi kanske ska flytta till varmare länder :) Puss

2012-01-27 @ 11:03:55
Postat av: anna

älskar telefongrejerna!

2012-01-27 @ 11:36:29
Postat av: -

gillar bilden du har tagit på ringen, det med snäckan och allt. det gör det till en riktigt bra bild........

2012-01-27 @ 12:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0