NAILED IT!!

God dag alla sunshines!
Imorgon verkar det bli en Tisdagsfylla i Lindesberg.. ni vet, vi startade ju det där en gång när Helena var lite smådeppad och den Tisdagsfyllan gick till historien. Imorgon verkar det bli en till men denna gång för att fira!

Jag var nämligen på arbetsintervju för Willys i Nora idag och:

JAG FÅR EVENTUELLT KOMMA PÅ YTTERLIGARE EN INTERVJU!
Killen som intervjuade mig tyckte att jag var så pass ärlig och älskade mina svar och sa att jag hade det mesta som han sökte!

WIIIEEE!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

ÅÅÅH grattis vad roligt!!!!!!!

2012-01-30 @ 15:12:31
Postat av: Linda

Grattis! Vad roligt :)

Innebär detta att det inte blir nån säsong i alanya gör dej iår?



kram

2012-01-30 @ 17:19:36
Postat av: Thess

Men ååå va roligt, hoppas du får det! Fast jag vill ju att du ska vara i Alanya oxå när vi är där (hm sorry jag är ego just nu ;-)). Nä verkligen jätte kul, håller alla fingrar och tår.. Kram kram

2012-01-30 @ 19:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0