Chill på stranden

Godmorgon från underbara Alanyas Kleopatrastrand!
Idag är jag så glad.. äntligen fick jag med mig Kadir till stranden! Han hatar sol och värme, och det kan jag förstå eftersom han bor här. Jag börjar också tröttna på värmen här!
 
Så på vägen ner från Kale köpte vi en varsin Simitoch sen bara mös på stranden fram till 12.
Letar fiskar ;)
 
Den här leken är mycket roligare än beachtennis, här finns det ju inte en chans att man tappar bollen iallafall! All heder till kardborre-bollar!
 
                                         
                                         Något spolades plötsligt upp på stranden...
En perfekt start på en fin dag i paradiset!

Kommentarer
Postat av: Mama

Ohhhh vad det ser härligt ut, längtar verkligen ner till sol och bad. Glöm inte att kolla hur länge du får vara kvar i Turkiet. Puss

2012-07-06 @ 12:39:34
Postat av: linda

Det ser underbart skönt ut :) hoppas ni mår bra kramar

2012-07-06 @ 12:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0