Dagens lunch at Hasir:

Tja!
Ursäkta den otroligt dåliga uppdateringen idag alltså.
Men jag har varit med Elinor (kompis från förra året) och shoppat hela dagen.. tyvärr var det bara hon som hittade något. Jag väntar tills imorgon, min födelsedag. Känns lite dumt att shoppa något när jag inte vet vad Kadir fixar liksom ;)
 
IDAG bjuder kocken på Dolmas som dagens lunch på Hasir, riktigt gott!
 
(ser kanske inte så aptitligt ut. Det är det inte heller, men helt ok!)
 
Har ni provat Dolmas? (maten alltså, nu ska ni inte bli grova i språket här).. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Mama

Ja vänta du tills du ser vad som kan dyka upp imorgon, man vet ju aldri med herrn. Du har helt rätt dolmas ser inte aptitligt ut. Puss ringer imorgon. Älskar dig

2012-07-02 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0