Dagens outfit:

Såhär ser jag ut idag, förresten! Om det är någon som undrar, liksom.
Och när jag ändå visar upp min outfit så visar jag lite hur området ser ut där vi går varje dag när vi går till och från Hasir/hemmet.
 
Nerför alla 186 trappsteg...
Halvvägs ner... Det finns en del blommor och fina buskar att titta på, men där finns också en sjujäkla massa äckliga djur också! T.e.x igår såg jag en stor GRÖN spindel som tog en geting! Det ser man inte varje dag...
 
Sen är det bara vanliga bilvägen mellan Kale och Damlatas, hela vägen ner till Hasir! En fin promenad, varje dag :)
 
Nu ska vi på rast! Alla inlägg efter detta idag är tidsinställda :)

Kommentarer
Postat av: Mama

Va fin du är gumman. Kan tänka mig att det finns en hel del "godbitar" bland alla blommor och buskar, men usch ni har en lång väg att gå fram och tillbaka varje dag. Men mysigt ser det ut. När jag kommer tar vi TAXI.... Puss o Kram

2012-07-02 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0