En helmorgon på scooter

Godmorgon!
Idag fick jag en riktig chock när Kadirs larm ringde 08.30 och masade upp mig.
Vi tog scootern ut till staden brevid, Oba, och gick runt lite. Kadir köpte en Mark Jacobs-väska till mig som en VÄLDIGT försenad födelsedagspresent.
 
Efter det åkte vi till shoppingcentrumet 
Alanyum och åt frukost, denna underbara frukost.
 
Jag älskar att åka scooter!
Speciellt på "stora vägen" mellan Alanya och Oba, så kul att se något annat än bara Ataturk och Damlatas!
 
Sen åkte vi mest bara runt bland gamla vänner och hälsade på. Vi stannade till på Norden och sa hej :)
 
 
Jag har inget batteri i min telefon och ingen laddare här heller, så tills vidare får det bli detta inlägg, bildlöst och tråkigt.
 
 
Hörs!
Puss

Kommentarer
Postat av: lina sjödin

Var med och tävla om dagens blogg, allt du behöver göra är att kommentera "jag är med". Lycka till!

2012-07-22 @ 12:22:57
URL: http://linasjodiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0