Finnar alltså...

Usch så dålig jag är! Det vart inga bilder på lägenheten idag heller. Jag förstår om ni tröttnar liksom... Men den som väntar på något gott... ;)
 

Ikväll har jag suttit med ett par Finland/svenskar... Fattat typ hälften vad de sagt men de var roliga :)
 
Idag kom ANNELIE tillbaka till Alanya också! Hon kom och hälsade på här och körde scooter! Shit vad häftig hon är... Jag skulle aldrig våga!
 
Nu vill jag bara hem, är ruskigt trött idag. Får se när Hasir stänger då :)
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mama

Gumman, finnar är det inte meningen att man ska förstå, de har ett väldigt speciellt språk hihi, så det ska du inte bekymra dig över. Hoppas få se lägenheten snart. Puss älskar dig. Vi hörs imorgon hihi

2012-07-02 @ 07:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0