För eller emot smärtstillande?

Sådär ja!

Tillbaka efter rasten, och personalsnacket gick bra, det handlade bara om småkillarna och hur de arbetar.

Ikväll var det meningen att jag och Annelie skulle ut och fira att de hittat en underbar lägenhet, men det vart lite ändringar så vi tar det antingen imorgon eller en annan närliggande dag :) Men men...

Tillbaka på Hasir alltså, och jag har en sjuk huvudvärk. Jag som aldrig tar smärtstillande (utom i nödfall) tog en värktablett nyss så vi får hoppas att det går över snart. Jag har liksom fått för mig att om man tar smärtstillande för minsta lilla värk så slutar kroppen till slut att ta uppdessa ämnen. Har jag fel i detta?

Hur är ni?

Tar ni värktabletter eller låter ni eran värk läka själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0