Godmorgon från HASIR

(tidigare text raderad)
 
Igår morse upptäckte vi den där mardrömmen igen - INGET VATTEN.
Fy-fan-i-helvetes-jävlar-skit-håla-till-stad!!!!!!!!
 
Så vi duschade inte på hela dagen igår. (so let´s hear it; EEEWWWWW!)
Men vi överlevde det med. Vi vaknade imorse och jag rent av sprang in till duschen - fortfarande inget vatten.
 
"Kadir, HAR du inte pröjsat vattenräkningen eller?!"
"I don´t know" fick jag till svar... MAN VET VÄL OM MAN HAR BETALAT EN RÄKNING ELLER INTE?!
Så irriterad jag vart...
 
Så Kadir sprang ner till tanten som äger fastigheten vi bor i. Inget vatten PÅ HELA KALE (berget) (förutom på hotellen som har reserv-tankar). Kul... ingen som bor på Kale kan duscha alltså.
 
Vi tog vårat pick och pack, sprang ner till Hasir och fick låna chefernas dusch hemma hos dom.
Shit så ren jag känner mig nu! En riktigt lång dusch vart det.. fatta själv, ingen dusch på hela dagen igår! Hur skulle ni göra i denna värme?!
 
Har ni någonsin varit utan vatten?
(Och kom igen nu, svara! Det är inte ofta jag frågar något...) Hehe...

Kommentarer
Postat av: Thess

Hoppas dom lyssnar nu, i mitt tycke har ni för korta raster & när det är så varmt att det kanske finns möjlighet att sticka ner & ta sig ett dopp om man inte har för många gäster under e.m. Kan inte komma på att jag varit utan vatten men tänker att ha vattendunkar hemma (har ni säkert) så man kan blaska av sig, sen i värsta fall använda duscharna vid stranden. Jag vet inte men det är vad jag kommer på nu ;.))) Ha det så bra & ta hand om varandra. Kramelikram från ett fint Göteborg!

2012-07-05 @ 13:59:45
Postat av: Mama

Jag håller med Thess, hoppas verkligen dom lyssnar nu, men gör dom inte det så är det ju bara att gå vidare till nästa restaurang. Visserligen har jag vatten här hemma, men ena dagen varmt och nästa kallt, så har det varit flera gånger nu i sommar...Inte så kul det heller. Puss & Kram

2012-07-05 @ 15:34:14
Postat av: emily

Ja i en hel vecka på vintern... inte kul ingen, dusch och svårt att laga mat.... kramar

2012-07-05 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0