Härlig dag!

Åååh så mysigt vi har haft det idag!

08.30 ringde larmet och vi gjorde oss klara för DIMCAY! Jag vet inte hur kallt det är i vattnet, men kan gissa på ca 10 grader? Jag har iallafall badat! GO ME >_< Vi åt kycklingspett som var hur gott som helst, och självklart en STOR glass på det.

Ni får se alla bilderna imorgon, nu hinner jag inte lägga in bilderna i datorn. Men kan bjuda på en fin bild från phonen iaf ;)

DIMCAY (Dim River) är något jag tycker de flesta borde prova när ni är här. Man blir avkyld, avslappnad och kommer dessutom bort från allt annat ett tag. Det är verkligen ett svalkande paradis!

Kommentarer
Postat av: Mama

Håller helt med dig Marre, Dimcay är bara ett måste för dom som besöker Turkiet. Paradiset på jorden, med svalkande luft och kallt vatten. Puss & Kram

2012-07-20 @ 09:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0