Skriver av mig lite här...

Alltså, jag känner att den senaste tiden har jag bara skrivit om Hasir, stämmer det?
Jag borde skriva mer om mitt liv här, vad jag gör utanför Hasir, mer bilder... jag vet inte varför jag har blivit så dålig på detta. Kanske för att i år har jag inte lika mycket tid att sitta vid datorn?
 
Fyfåglarna... men jag ska skärpa mig. Verkligen.
Jag vet att jag skrivit det flera gånger, men handlar den här bloggen om Hasir?
Verkligen inte.
 
Den handlar om mig och mitt liv, vart jag är i världen, vad jag gör, vilka jag träffar.. MIG liksom.
Bara mig och mina jag ;)
 
 
Idag på rasten ska jag se till att vi hittar på något, istället för att gå hem. Eller jag kanske skulle gå hem och äntligen fota lägenheten som jag lovat? Jag vet att många av er är sugna på att se hur den ser ut.
 
Men då måste vi såklart städa den först. Helt otroligt vad 2 personer kan stöka ner en lägenhet så fort?! Musa (våran inneboende) bor ju med sin fru Elisabeth nu och några dagar till, och har gjort i snart en månad, så jag kan inte skylla på någon annan, Fan.
 
 
Jag tror jag ska göra det idag, faktiskt.
Men man hinner inte med så mycket på bara 2 timmars rast :(
 
Lägenheten får ni se idag! :D Senare...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0