Storstädning inatt

Så vad gjorde ni inatt klockan 1? Själv städade jag.
Igår kväll var det helt OK med folk på Hasir, faktiskt. Men det tog slut snabbt och Hasir stängdes rätt tidigt, (12- halv 1?) och varenda restaurang på gatan stängdes tidigt. Vi körde en rejäl storstädning på Hasir! Måste ju få glänsa lite ibland ;)
 
Vilka fina killar man är med, va? ;)
 
 
 
Helt plötsligt spårade killarna ur, och dansandet var igång! (har filmer också, ska bara finna tid till att fixa dom)
Vissa kan inte släppa jobbet helt enkelt ;)
 
IDAG skiner Hasir och luktar såååå fräsht!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Kul att läsa bloggar från Alanya; jag har varit där tre ggr hittills o älskar det - dock blir det Marmaris igen i sommar för vår del; den absoluta favoriten hittills i Turkiet! Jag länkar till din blogg från min om det är okej? //Maria

2012-07-08 @ 15:01:13
URL: http://www.ensammamammansvarld.blogg.se
Postat av: Mama

Ja det gäller att ha roligt även när man städar. Nästa gång vill vi även se dig uppe och skutta runt..Puss

2012-07-08 @ 16:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0