Stranden igår:

Godmorgon!
Det vart ingen tidig kväll igår. (02:45) Det var nämligen Line, Kasper och Rene´s (mina danskar) sista kväll och de ville verkligen stanna så länge som möjligt. Visserligen kommer de tillbaka idag vid 4-tiden och ska säga hejdå.
 
Så tyvärr vart det ingen fladder-jakt :(
 
Iallafall, bilder från stranden igår! Jag var där med Elisabeth, Silje och någon kompis till dom.
Det var sådär äckligt varmt igår, jag låg bara 1.5 timme.. max 2.
Dessutom är det inget trevligt att ligga på stranden när man inte kan gå hem och duscha när man själv vill...
MAN HAR DET FÖR JÄVLA BRA NÄR MAN HAR SEMESTER!

Kommentarer
Postat av: Mama

Visst har man det bra på semester, men det är alldeles för lång tid kvar tills min semester börjar. Hemma är det som vanligt, väntar bara på att det ska börja blixtra och dundra också sen är livet perfekt....Älskar dig.

2012-07-01 @ 11:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0