Tiden räcker inte till!

Men jaha?!
På min egna dator funkar det att uppdatera minnsan?
Men inte via min telefon eller via Hasirs dator.
 
Jag blir så trött.. och jag har ju inte tid till att sitta vid datorn, allt går ju fortare med telefonen liksom!
Eftersom det inte gick att uppdatera på hela dagen igår så var jag lite smått irriterad, vi gjorde inte så mycket under dagen. Eller jo, vi gick till Vodafone och lagade Kadirs iphone. Gick på 80 lira och nu är den 100ggr bättre än den var innan. De är verkligen duktiga med telefoner här nere :)
 
Nu på rasten ska jag och Kadir hinna med mycket!
Dels ska vi köpa med oss lite snask till Eli som vi ska till ikväll, dricka lite.
Dels planerade vi igår att vi skulle till Chocolate-House och så ska man hinna hem och duscha samt fixa sig också! Allt detta mellan klockan 17-19... hur ska man hinna?!
 
Bjuder på en bild från parken vi satt i häromdagen då vi mös lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0