Kan inte annat än skratta...

HAHAHAHAHAHA!!
ÅÅÅåh vad jag skrattade när jag vaknade. Jag som trodde jag skulle missa en underbar vårvecka här hemma i Sverige nu när jag reser bort, men så vaknade man och såg att det SNÖAR!!!

Snacka om ironi... Och igår var en massa kommunarbetare här och sopade bort allt grus från gatorna också. Man kan inte annat än att skratta.

Sista morgonen hemma på en vecka nu, hörrni! Jag åker till Arlanda runt 1.30 inatt. Det tar ju ändå ca 2 timmar till flygplatsen, och man ska väl helst checka in 2 timmar innan flyget? Planet startar vid 6 har jag för mig...

Så jahaja... mina insnöade bloggläsare. Hur länge tror ni att snön håller i sig nu då?
Imorgon eftermiddag kommer jag iallafall spendera min tid vid poolen:





Can´t wait!


Kommentarer
Postat av: helajnah

vad avis jag blir! skulle vara så skönt o åka iväg till värmen! men du får ha en underbar semester! :)

2012-03-08 @ 13:08:57
URL: http://helajnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0