Mot sjukhuset!

Godmorgon!
Nu är jag lite stressad kan jag säga.
Jag har slutat på det jobbet som jag hade nyss för det var inget seriöst företag och dessutom var det ingen garanterad lön. Jävla skämt, alltså.

Idag ska jag på intervju på sjukhuset i Örebro, som undersköterska på Medicinavdelningen :) Är riktigt spännande!
Helena kommer in med bussen och håller mig sällskap med.

Och imorgon ska jag till vårdcentralen för lite prover. Jag har lekt lite egen doktor med herr Google och konstaterat att min köldkörtel (eller hur man nu ska säga) inte är helt OK, det är därför jag ständigt fryser och är iskall. Jag kan inte skaka hand med folk utan att de måste konstatera "OJ, fryser du? Du var ju iskall"... Tack liksom.

Så det ska jag förhoppningsvis få något för imorgon, är helt 100% på att det är det som gör att jag jämt fryser.


Ohwell... nu är det bråttom!

Hörs senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0