Ny favorit!

God kväll!
Jag har inte orkat uppdatera och berättat för er om våran lilla trip till Filipstad som vart till Karlstad, hamnade på Tempel-bar, Nöjesfabriken, tillbaka på Tempel-bar igen osv. Jag tänkte ta det imorgon om ni kan vänta ;)


Jag har ju glömt att berätta för er om en "ny" låt som jag fastnat för.
Jag hörde den sist jag var i Alanya, min och Kadirs lilla "semester" vi hade och bodde på Orkide-hotell.
Ge låten en chans, lyssna på refrängen och jag lovar att ni kommer fastna!

Med stilen som bandet kör med, hela videon, så känns det inte som turkar faktiskt.
Och den är inte sådär som alla andra turkiska låtar är, den här har det lilla extra!



Jag har tokfastnat.

Hihi, älskar ståbasen! :) Det ger en extra speciall känsla tycker jag!


Kommentarer
Postat av: sandra från dalarna

"seni cok özledim"... där förstog man något iallafall! sjukt bra låt!

2012-03-04 @ 17:53:58
Postat av: Anonym

biten me kaninen på slutet tyckte jag va lite smått skrämmande. men grymt bra låt!

2012-03-04 @ 18:05:50
Postat av: kadir

ohhh alsklıng thats so nıce song l love ıt pembe mezarlık lwısh thıs was be for tukey eurovıson song contest when l come swedın we can make some song to turkısh and swedısh together 50*50 heheh kıss

2012-03-04 @ 18:42:08
Postat av: Sanna

Den där har funnits ett tag, men håller med om att den fastnar! Jättebra låt.

2012-03-04 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0