Sista utekvällen!

Jahaja.. I luften på väg hem. Vi landar på Arlanda runt 8 ikväll :( Usch så segt.

Vi gick ut en sista gång för att säga hejdå till grabbarna som jobbar på Tequila Bar. Jag hann inte få Björns (killen från Dalarna) mail innan min moster fick alldeles för bråttom hem så ett jobb här vintertid kan jag ju glömma. Min kontakt försvann :(



Förrätt: Gambas! Mumma...


Varmrätten bestog av 3 olika pastas; carbonara, en med räkor och vitlök, den tredje med lax.


Avslutning på Tequila Bar:
En Long Island Icetea och en P.Colada :)



Nu hörs vi mer när jag har kommit hem!
Puss


Kommentarer
Postat av: jantra

Trevlig helg! :)

2012-03-16 @ 21:53:05
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0