Sommaren närmar sig och...

...det gör även sommarsäsongerna utomlands! Alanyas sommar närmar sig och jobben bland restaurangerna, discoteken och andra ställen börjar öppnas. En rätt cool grej har hänt faktiskt, 7 restauranger har hört av sig till mig och Kadir och vill att vi jobbar för dem. 7 STÄLLEN! En av dem är t.o.m ute i Oba... coolt va?

Jag kan tyvärr inte avslöja vilka restauranger för då kommer det bli en massa snack och folk blir arga hit och dit... Där blir folk tydligen arga för allt, tycker jag.

Jag har då egentligen 8 ställen att välja mellan, eftersom Recep vill att jag jobbar hos honom. Och då behöver jag inte heller säga vilken restaurang det är för ni som har följt min blogg ett tag vet vart han jobbar.


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja det är inte klokt vad tiden går fort. Roligt att det är så många som vill att just NI ska jobba för dom, men det är ju iofs inte så konstigt, vilka drar folket. Håller med dig helt och hållet....

Seni seviyorum ALANYA. Resan bokan och klar.

2012-03-20 @ 15:08:40
Postat av: Anonym

Å vilken underbar vy och jätte fint att du står där så klart oxå gör fotot mer levande:)

2012-03-20 @ 16:38:06
Postat av: Emmy

Oj, kul att så många vill ha er! Måste ju ge en liten egoboost! När åker du ner och hur länge stannar du? :)

2012-03-20 @ 21:59:43
URL: http://emmythornelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0