Ett gammalt inlägg:

Hihi, jag brukar läsa igenom mina gamla inlägg och detta fick mig att inse att jag är rätt så paranoid, om det ens räcker som förklaring?

Detta inlägg tyckte jag var rätt så roligt:

Jag är van vid att Jimmy väcker mig, säger godmorgon, går utanför dörren, jag lyssnar så att han låser ytterdörren, hör hur han startar bilen och åker iväg.

Imorse hörde jag att han skottade, men hörde aldrig när han åkte.
Jag låg och lyssnade länge, men höll på att somna om.

Jag vaknade av en duns och ryckte till.
OK, det där var inte inbillning!
Självfallet trodde jag att det var en zombie som stog utanför sovrumsfönstret som ville se om jag var levande eller död, sen hörde jag ytterligare en duns och tyckte att det kom ifrån lägenheten.
GRUDGE var min första tanke. Vind-luckan i taket är ju precis utanför sovrumsdörren!

Jag var tvungen att ligga på rygg så att jag hade utsikt både genom fönstret och på sovrumsdörren som Jimmy stänger till varje morgon (för att jag inte ska ligga och titta på dörröppningen och tro att någon ska stå där)


Sedan hörde jag hur det skrapade utanför fönstret igen och tänkte att "NU JÄVLAR! Nu försöker zombiejäveln ta sig in!" - men det var tydligen snö som föll från taket. Jag tänkte även på alla dåliga skräckfilmer där alla blonda bimbos springer runt i huset istället för att ta sig därifrån.

"Ska jag springa ut till grannarna fort som fan?" Var en tanke som flög genom huvudet.
Men om det var en zombie som stog utanför mitt fönster så är det ju SJÄLVKLART att resten av grannskapet redan är döda och jag är den sistlevande! Och hade jag sprungit till bilen så hade självklart en jävel legat i bagageluckan och tagit sig in i bilen när jag körde den!


Är det bara jag som har såna här fantasier när jag är ensam hemma?

Sluta se på skräckfilmer för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0